وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

در اینده نزدیک پخش کانالهای داخلی فقط با سیستمHD وگیرنده دیجیتال


نام: ارم-ایران-tv.jpg نمایش: 0 اندازه: 21.3 کیلو بایت



طبق اعلام رسمی صدا و سیمای ایران شبکه های سراسری ایران در ماهواره ایرانست (بدر) فقط برای مدت زمان محدودی فعال خواهد بود و بعد از ان دریافت این کانالها فقط از طریق سیستم HD ودستگاه گیرنده دیجیتال امکان پذیر خواهد بود.

فرستنده های دیجیتال استان خوزستان صبح شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۰ رسما

فرستنده های دیجیتال استان خوزستان صبح شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۰ رسماً افتتاح شدند.

بالاخره بعد از مدتها انتظار، استان خوزستان و شهر اهواز به جمع مناطق دارای فرستنده دیجیتال پیوستند. بعد از گذشت یک سال از آغاز به کار رسمی فرستنده های دیجیتال در ایران و در حالی که پیش از این، این فرستنده ها در بیست و یک استان به طور رسمی و در هفت استان دیگر به صورت آزمایشی راه اندازی شده بودند، اولین فرستنده های دیجیتال در استان خوزستان روز شنبه بیست و هشتم آبان ماه به بهره برداری رسید.


با بهره برداری از این فرستنده ها تصاویر شانزده شبکه تلویزیونی و یازده شبکه رادیویی به شرح زیر از فرستنده های دیجیتال اهواز (ایستگاه شهید رهبر) قابل دریافت هستند:

فرکانس 490 مگاهرتز: شبکه های تلویزیونی یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن و شبکه های رادیویی ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد.

فرکانس 530 مگاهرتز: شبکه های تلویزیونی مستند، شما، نمایش، آی فیلم، العالم، الکوثر، press tv و استانی خوزستان (اهواز) به همراه شبکه رادیویی استانی خوزستان.

بر اساس اطلاعات اولیه فرستنده اول علاوه بر شهر اهواز شهرستانهای همجوار شامل سوسنگرد، هویزه، حمیدیه و ملاثانی و بخشهایی از شهرستانهای شادگان، الوان و رامشیر (در مجموع معادل ۳۴ درصد از جمعیت استان خوزستان) را پوشش می دهد.

علت تأخیر در راه اندازی فرستنده های دیجیتال استان خوزستان که یکی از استانهای مهم و پر جمعیت ایران است همواره از سوی مخاطبان خوزستانی وبلاگ استانیها پیگیری می شد و با شروع به کار فرستنده های این استان، دو استان ایلام و کهگیلویه و بویر احمد تنها استانهای فاقد فرستنده دیجیتال هستند.


استان خوزستان بیست و دومین استانی است که فرستنده های دیجیتال در آن رسماً راه اندازی می شود. قبل از این فرستنده های دیجیتال به ترتیب در استانهای تهران، قم، قزوین، گیلان، خراسان رضوی، البرز، یزد، بوشهر، اصفهان، مرکزی، هرمزگان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان و خراسان جنوبی به طور رسمی افتتاح شده اند.

آخرین بروزرسانی آنتی ویروس nod32


20 November 2011

29 آبان 1390

IRAN Tehran 10:00' AM


Username: EAV-41514438
Password: 6hcsdj6p73

Username: EAV-41514439
Password: 225h8mf8he

Username: EAV-41515331
Password: 52hx3nxxjb

Username: EAV-51526916
Password: kpvr48kr5n

Username: EAV-54108373
Password: sm6rr8rmdj

Username: EAV-54108377
Password: pnkxjm4rua

Username: EAV-54108379
Password: vckucfdev5

Username: TRIAL-55505460
Password: jmscbax6bn

Username: TRIAL-55505463
Password: 4f2e6v844x

Username: TRIAL-55505473
Password: khebetfan6

Username: TRIAL-55505482
Password: er5dpjpnxt

Username: TRIAL-55505493
Password: bxre2ax3af

Username: TRIAL-55505499
Password: en7jmhkts3

Username: TRIAL-55505515
Password: 3d4kjpftus

Username: TRIAL-55505524
Password: 6aabutptpj

Username: TRIAL-55505533
Password: ttvfbpmh2d

Username: TRIAL-55505542
Password: fdkmrkj8a7

Username: TRIAL-55505560
Password: asfjhmpvds

Username: TRIAL-55505572
Password: pucnmxa8er

Username: TRIAL-55505582
Password: 3djbsxtvbc

Username: TRIAL-55505588
Password: 652ed7fptv

Username: TRIAL-55505603
Password: vd4pfc27ma

Username: TRIAL-55505613
Password: dehksa8d7h


پخش مسابقات ایران در جام جهانی والیبال


تیم ملی کشورمان در نخستین مسابقه خود فردا از ساعت ۱۲:۵۰ در سالن نیپونگایشی

شهر ناگویا به مصاف ژاپن می رود.

برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:


یکشنبه ۲۹ آبان، ایران – ژاپن ساعت ۱۲:۵۰

دوشنبه ۳۰ آبان، ایران – کوبا ساعت ۵:۳۰

سه شنبه ۱ آذر، ایران – صربستان ساعت ۵:۳۰

چهارشنبه ۳ آذر، ایران – لهستان ساعت ۱۰:۳۰

پنجشنبه ۴ آذر، ایران – آرژانتین ساعت ۵:۳۰

شنبه ۶ آذر، ایران – امریکا ساعت ۵:۳۰

یکشنبه ۷ آذر، ایران – مصر ساعت ۵:۳۰


باتشکرازبازدیدکنندگان گرامی




 

پخش فیلم ها و مجموعه های جدید تلویزیونی در دستور کار ‘آی فیلم’

شبکه تلویزیونی ماهواره ای ‘آی فیلم’ در مدت کمتر از یک سال موفق شد تا در ایران بسیاری از رقبای قدرتمند داخلی و خارجی را پشت سرگذاشته و در کشورهای عربی نیز به عنوان عامل مهمی برای معرفی جامعه و فرهنگ و هنر ایران معاصر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

شبکه بین المللی فیلم و سریال ایران ‘آی فیلم’ که به دو زبان فارسی و عربی پخش می‌‌شود، در میان مخاطبان ایرانی از محبوبیت چشمگیری برخوردار شده است و بسیاری از مردم، تماشای آن را به شبکه های داخلی ترجیح می دهند.

‘محمدرضا حاتمی’ مدیر این شبکه که علاوه بر سابقه تدریس ادبیات عرب در دانشگاه ها سابقه مدیریتی چند شبکه داخلی و بین المللی را دارد، در گفت وگویی تفصیلی به پرسش های خبرنگار ایرنا درباره این شبکه پاسخ داد که در پی می آید:


** سووال: شبکه ‘آی فیلم’ با چند شبکه تلویزیونی رقابت می کند؟

جواب: برنامه های ‘آی فیلم’ علاوه بر ماهواره، از طریق اینترنت، ستاپ باکس(دیجیتال)، آی پد و آیفون و انواع موبایل‌ها پخش می‌‌شود.

از طرف دیگر بسیاری از مخاطبان ما دو زبانه هستند. برای نمونه در کشورهای عربی شمال آفریقا، لبنان و مصر زبان فرانسوی هم رایج است و در بعضی از کشورهای عربی نیز زبان انگلیسی به صورتی فراگیر مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین می توانیم بگوییم همه شبکه هایی که از طریق سیستم های مختلف به زبان های عربی، فارسی و حتی فرانسه و انگلیسی، فیلم و سریال پخش می کنند به نوعی رقبای شبکه ‘آی فیلم’ محسوب می شوند.

 

** سووال: ‘آی فیلم’ چگونه توانسته است در مدت یک سال و در بین انبوه سریال‌هایی که بدون ممیزی از شبکه های ماهواره ای مختلف پخش می‌شود، برای خود مخاطب دست و پا کند؟

جواب: اغلب رقبای این شبکه، برنامه هایی را عرضه می کنند که تناسبی با نیازها و خواسته های مخاطبان ندارد، بلکه بعضا در جهت عکس نیازهای آنها فعالیت می کنند درحالیکه گرایش مردم جهان به ارزش های اسلامی در حال افزایش است.

از طرفی دیگر، فیلم ها و سریال های ایرانی علاوه بر سطح هنری مطلوب، آکنده از نکات اخلاقی است که از طریق شبکه ‘آی فیلم’ با کیفیتی مناسب عرضه می شود.

همچنین شناخت دقیق نیازها و خواسته های مخاطبان نیز از مهمترین دلایل موفقیت هر رسانه ای به شمار می رود.

کیفیت دوبله، چیدمان جدول پخش، میان برنامه ها و گرافیک نیز جذابیت شبکه را افزایش داده است؛ البته برای ارتقای سطح کیفی ‘آی فیلم’، طرح هایی داریم که در صورت فراهم شدن مقدمات لازم، بزودی اجرا خواهد شد.

 

** سووال: پخش فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی در آینده چه روندی خواهد داشت؟ آیا به تکرار آثاری که تاکنون از شبکه های سیما روی آنتن رفته است اکتفا می‌کنید و یا برای خرید آثارسینمایی و دوبله آن اقدام خواهید کرد؟

جواب: گاهی بعضی از دوستان فراموش می کنند که آثاری که در سال های گذشته در شبکه های سیما پخش شده است برای بسیاری از مخاطبان شبکه ‘ای فیلم’، کارهایی جدید محسوب می شود و جذابیتی فوق العاده دارد.

با این حال، علاوه بر منابع آرشیوی، در آینده فیلم ها و سریال هایی را نمایش می دهیم که تاکنون پخش نشده است.

 

** سووال: با توجه به آنکه چند ماه از راه اندازی این شبکه می گذرد، بازتاب راه اندازی این شبکه در مجامع عربی چگونه بوده است؟

جواب: میزان جذب مخاطبان خیلی خوب بوده است؛ در بعضی از کشورها جزو‌ شبکه‌های پربیننده هستیم و با وجود همه کمبودها و موانع، راهی را که رقبای ما در سال‌های متمادی پشت سر گذاشته اند، در مدتی کوتاه پیموده‌ایم.

همچنین درخواست های متعدد و متنوعی که از اقشار مختلف مردم و مراکز هنری و رسانه ای از اقصی نقاط جهان دریافت می کنیم ، حقیقتا خستگی را از ما می گیرد.

در مصاحبه های که با اتباع کشورهای مختلف عربی ضبط می شود، نام و نشان شبکه ‘آی فیلم’ و برنامه های آن برای اکثر قریب به اتفاق آنها کاملا آشناست و پیشنهادهای دقیقی ارائه می کنند.

 

** سووال: چه رابطه ای بین شبکه تازه تاسیس ‘نمایش’ با شبکه ‘آی فیلم’ وجود دارد؟ آیا برنامه های این دو شبکه شبیه به هم و تکراری خواهد بود؟

جواب: نه، فکر نمی کنم. بزودی با مرور زمان، پاسخ این سووال بیشتر مشخص خواهد شد.

 

** سووال: برخی هموطنان که از طریق ‘ستاپ باکس های دیجیتال’ شبکه ‘آی فیلم’ را دریافت می کنند، گفته اند که فقط قادر به دریافت یکی از دو صدای فارسی یا عربی هستند و نمی‌توانند هر دو زبان شبکه را دریافت کنند. نظر شما در این باره چیست؟

جواب: شبکه ‘آی فیلم’ به دو زبان فارسی و عربی پخش می‌‌شود و مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم. این موضوع احتمالا ناشی از عدم اطلاع از دوزبانه بودن شبکه و یا تنظیم نبودن دستگاه‌های مورد استفاده برخی بینندگان است.

توصیه می شود در صورت بروز مشکل از طریق دکمه ‘AUDIO’ یا ‘language’ یکی از دو زبان فارسی یا عربی را اتنخاب کنند. در غیر این صورت احتمالا هنگام خرید دستگاه ها دقت لازم را به عمل نیاورده اند و باید از مراکز فروش بخواهند تجهیزات استاندارد و بدون نقصی را به خریداران تحویل دهند.

پخش شبکه نمایش سیما در فرستنده های دیجیتال نیمی از استانهای ایرا

پخش شبکه نمایش سیما در فرستنده های دیجیتال نیمی از استانهای ایران آغاز شد.


پخش آزمایشی شبکه نمایش شروع شد.



بر اساس اطلاعات واصله از مخاطبان وبلاگ استانیها شامگاه چهارشنبه بیست و پنجم آبان ماه ۱۳۹۰ و کمتر از بیست روز بعد از شروع پخش آزمایشی شبکه نمایش سیما، این شبکه به طور همزمان در فرستنده های دیجیتال بسیاری از شهرها اضافه شد. در بیشتر استانها شبکه نمایش جایگزین شبکه جام جم ۱ شده است. اما گفته می شود این جایگزینی موقتی بوده و قرار است در آینده علاوه بر بازگشت شبکه جام جم ۱، شبکه های دیگری هم اضافه شوند.

شبکه نمایش سیما که از روز هشتم آبان ماه ۱۳۹۰ پخش آزمایشی برنامه های خود را در فرستنده های دیجیتال تهران، شهرکرد، شیراز، کرج و یزد شروع کرده بود، در روزهای اخیر با زیرنویسهای متعدد از شبکه های سراسری سیما تبلیغ می شود.

در لحظه نگارش این خبر، شبکه نمایش سیما از طریق فرستنده های دیجیتال در ۱۵ شهر شامل اصفهان، ارومیه، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، رشت، زنجان، ساری، شیراز، شهرکرد، کرمان، کرمانشاه، مشهد و یزد قابل دریافت می باشد.

راه اندازی این شبکه به دنبال موفقیت نسبی شبکه "آی فیلم" در جذب مخاطب ایرانی و در آستانه ماههای محرم و صفر که تلویزیون ایران بسیاری از مخاطبان خود را از دست می دهد، به سرعت انجام شد و پیش بینی می شود در روزهای آینده فرستنده های دیجیتال در سایر استانها هم به تدریج این شبکه را به مجموعه شبکه های خود اضافه کنند.

در حال حاضر شبکه نمایش سیما در هر دو ساعت یک فیلم سینمایی پخش می کند. شبکه نمایش سیما برای نمایش فیلم و سریال ایرانی و خارجی برای مخاطب داخل ایران راه اندازی شده است.

 

پخش آزمایشی شبکه نمایش شروع شد.


پخش آزمایشی شبکه نمایش از امروز 25آبان ماه ۱۳۹۰ درمازندران

پخش آزمایشی شبکه نمایش از امروز 25آبان ماه ۱۳۹۰ در

  فرستنده  دیجیتال تبرستان (استان مازندران )آغاز شد.


پخش آزمایشی شبکه نمایش شروع شد.



شبکه نمایش سیما  از تاریخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۰پخش آزمایشی خود را برای پوشش تهران و شهرستان‌های کرج، یزد، شیراز و شهرکرد آغاز کرد و تا پایان سال ۱۳۹۰ کلیه سیستم های دیجیتال مراکز استانی قابلیت دریافت این شبکه را دارد. این شبکه ویژه پخش فیلم و سریال ایرانی و خارجی برای مخاطبین ساکن داخل و مرزهای کشور می باشد.

شبکه نمایش که با سیستم پخش دیجیتال روی آنتن می‌رود و تنها از طریق گیرنده‌های دیجیتال قابل دسترسی است،




پخش آزمایشی شبکه نمایش شروع شد.


 هم اکنون تیزرهای فیلمها و سریالهای مختلف از "شبکه نمایش سیما" در حال پخش می باشد...

عید غدیرخم ،عیداحراز انسانیت برشیعیان مبارک باد



ای علی تو نشان هدایت این امتی؛ هر که تو را دوست بدارد ، رستگار شود و هر که تو را دشمن بدارد ، به هلاک افتد. پیامبر اکرم (ص)
ولایت علی بن ابی طالب (ع) ولایت خدا و محبت او عبادت خدا و پیروی از او فریضه ای از جانب خدا است . پیامبر اکرم (ص)
هر که من مولای اویم پس علی مولای او است . پیامبر اکرم (ص)
روز غدیر خم برترین عید امت من است . پیامبر اکرم (ص)
خداوند پس از غدیر خم برای کسی حجت و عذری باقی نگذاشت . حضرت فاطمه زهرا (س )

سیمای البرز تا 22 بهمن بر روی آنتن می رود


سیمای البرز تا 22 بهمن بر روی آنتن می رود

عیسی فرهادی اظهار داشت: یکی از مشکلات در مسیر راه اندازی سیمای استانی البرز، فراهم نشدن ساختمان فنی و تجهیزات مورد نیاز پخش بود.
وی افزود: از همین رو بر اساس آخرین پیگیریها مقرر شد، ساختمان دانشگاه پیام نور به صدا و سیمای البرز واگذار شود.
فرهادی همچنین از خرید ساختمان موجود برای بخش اداری صداو سیما البرز در جهانشهر نیز خبر داد و گفت: راه اندازی موقت شبکه استانی البرز نیز در همین محل خواهد بود.
وی یادآور شد: تلاش می شود با بهره گیری از توان موجود و تجهیزات مورد نیاز استودیو پخش خبر و پخش محلی ایجاد شود.فرهادی پیگیری راه اندازی استودیوهای فوق را از طریق ساختمان دانشگاه پیام نور عنوان کرد.
وی از سرعت گرفتن عملیات بهره برداری از آنتن سیمای استانی البرز خبر داد و گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی صورت گرفته تا 22 بهمن ماه سال جاری بخش خبر استان و برنامه های محلی بر روی آنتن برود.
فرهادی راه اندازی صدا و سیمای استان را از مطالبات مهم مردمی برشمرد که به آن جامه عمل پوشانده خواهد شد.


منبع: مهر

اطلاعیه3

سلام دوستان ،همراهان وشهروندان گرامی مازندرانی


اخرین خبر از فرستنده t s1دیجیتال مازندران حاکی از این است مهندسین واحد فنی صدا و سیمای ایران و مرکز استان مازندران درروزهای گذشته با توانمندی و پتانسیل خوب فرستنده ts 1را به سیکنال نرمال رسانده اند  فرستنده ts 1 که همان شبکه های سراسری بخصوص شبکه استان خودمان مازندران می باشد  اقدام به راه اندازی این فرستنده نمودند.درپایان بازهم از شکیبایی وهمدوستی شما شهر وندان و هم استانی های گرامی قدردانی می نماییم.

 

ضمنا درصورت تمایل می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.


09111133638

09351133638


باتشکر


ADMIN

مدیریت وبلاگ دیجیتال تبرستان

بخش خبری صدا و سیمای البرز بر روی آنتن می رود


کرج - خبرگزاری مهر: معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیمای گفت:

 با راه اندازی بخش خبر این مرکز برنامه های تولیدی آن نیز بزودی

 آماده پخش خواهد شد.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما در حاشیه بازدید از صدای و سیمای

استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج اظهار داشت:

کیومرث طهماسبی افزود:  ساعت پخش  شبکه های استانی 20  ساعته و برخی

 نیز با توجه به ظرفیت و آمادگی مرکز 24 ساعته می شود .

وی همچنین با اشاره به ضرورت افزایش سطح کیفی و کمی برنامه های

تولیدی شبکه های استانی افزود علاقه  مخاطبان به حوزه نمایش،

 باعث ورود و توجه ویژه دشمنان انقلاب به این حوزه شده است  .

این مسئول گفت: برای جذب مخاطب باید از ارائه کارهای نمایشی

 و به اصطلاح ویترینی در شبکه های سیمای استانی جلوگیری کرد.

معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما توجه به مسائل

 اقتصادی و اجتماعی روز در تولید فیلمها و سریالهای تلویزیونی 

 را در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار دانست .

کیومرث طهماسبی  افزود: میزان رضایتمندی از برنامه های شبکه

استانی هم اکنون 70 درصد است که باید با ارتقا کمی و کیفی

برنامه ها این میزان افزایش یاید .

طهماسبی در ادامه به فعالیتهای مرکز صدا و سیمای البرز اشاره کرد

 و گفت: با راه اندازی بخش خبراین مرکز برنامه های تولیدی

 آن نیز بزودی آماده پخش خواهد شد.

نحوه دریافت شبکه دیجیتال

با استفاده از گیرنده های دیجیتال خود(Set Top Box) می توانید ما را ببینید.


اطلاعیه 2

سلام دوستان ،همراهان وشهروندان گرامی مازندرانی


اخرین خبر از فرستنده t s1دیجیتال مازندران حاکی از این است مهندسین واحد فنی صدا و سیمای

ایران و مرکز استان مازندران درروزهای گذشته با توانمندی و پتانسیل خوب فرستنده ts 2را به سیکنال نرمال رسانده اند ولی متاسفانه بعلت مساعد نبودن هوا و  خرابی جو منطقی در منطقه ییلاقی سودار که از توابع شهرستان نورورویان می باشد وفرستنده ها وساختمان پوشش شبکه دیجیتال در انجا مستقر است نتوانسته اند فرستنده ts 1  که همان شبکه های سراسری بخصوص شبکه استان خودمان مازندران را نصب نمایند حال تا روز پنجشنبه 1390/08/19 اقدام به راه اندازی این فرستنده می نمایند.درغیر اینصورت فعلا با 8شبکه دیجیتال ازجمله جاجم1 ،شبکه شما ،ای فیلم،اموزش، مستند،بازار،العالم و پرس تیوی می بایست استفاده نماییم تا فرستنده بعدی نصب گردد درپایان بازهم از شکیبایی وهمدوستی شما شهر وندان و هم استانی های گرامی قدردانی می نماییم.

 

 

ضمنا درصورت تمایل می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.


09111133638

09351133638


باتشکر

admin

مدیریت وبلاگ دیجیتال تبرستان

اطلاعیه

سلام دوستان


همینک با تلاش همکاران ومهندسین متعهد صدا وسیمای ایران وهمچنین مرکز مازندران قدرت وگیرندگی فرستنده تحت پوشش دیجیتال استان مازندران توان یافته وبه بالاترین سیکنال دریافت شبکه های دیجیتال رسیده است درپایان بخش ts2این فرستنده دیجیتال بطور چشم گیری پوشش داده وجبران کسری سیکنال دریافت را نموده است.درضمن تا ساعت 10صبح فردا روز دوشنبه 1390/08/16فرستنده ts1سری کانال های سراسری وهمچنین کانال مازندران بعلت تعمیراساسی قطع می باشد.ازحوصله وصبر وشکیبایتان قدردانی می نماییم.


عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است



صدای پای عید می آید.
عید قربان عید پاک ترین عیدها است
 عید سر سپردگی و بندگی است.
عید بر آمدن انسانی نو
           از خاکسترهای خویشتن خویش است.
 عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است
 که به قرب الهی رسیده اند.



 


« خنجر شوق بر حنجر نفس »


عید قربان جلوه گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است . فصل قرب یافتن مسلمآنان به خداوند، در سایه عبودیت است .
اگر ابراهیم خلیل ، در اجراى فرمان پروردگارش ، خنجر بر حنجر اسماعیل مى نهد، اگر اسماعیل ذبیح ، پدر را در اجراى امر خدایى ، تشویق و ترغیب مى کند، اگر شیخ الانبیاء در نهادن کارد بر حلقوم فرزندش ، لحظه اى تردید و توقف نمى کند؛ همه و همه ، نشانه مسلمانى آن پدر و پسر و شاهد صداقت در عقیده و عشق ، و وفادارى در قلمرو بندگى است .
عید قربان ، مجراى فدا کردن عزیزترین یعنى خدا است .
عید قربان ، مجراى فیض الهى و بهانه عنایت رحمانى به بندگان مومن و مسلم و مطیع است .
قربانى تو در این چیست ؟ در راه خدا، چه چیز فدا مى کنى ؟
با چه وسیله ، به استان پروردگار، تقرب مى جویى ؟ و کدام فدیه را به قربانگاه صدق ، عشق ، اخلاص و وفا مى آورى ؟
براى اولیاء الله عید قربان مجمع الشواهد صدق در گفتار، کردار، ادعا و عمل است . تو نیز، اگر بتوانى رضاى خویش را فداى رضاى حق کنى ، اگر بتوانى از خواسته دل در راه خواسته دین چشم بپوشى ، اگر بتوانى از داشته ها و خواسته ها بگذرى ، آنگاه ، به مرز عبودیت و به حوزه قربانگاه قدم نهاده اى .
مگر خلیل الرحمان چه کرد؟ تو نیز اگر پیر و مشى و مرام ابراهیمى ، نباید هیچ چیز از آنچه دارى و به آن دلبسته اى ، همچون زن و فرزند، مال و منال ، پول و پس انداز، خانه و خادم ماشین و مسکن ، و... حجاب چهره جانت ، مانع بندگى و فرمانبرداریت شود و آنگاه که پاى دین و خدا به میان آید، بسادگى و بصراحتى ابراهیمى و بصداقتى اسماعیلى درگذرى و امر مولا را مقدم بدارى .
 




عید قربان که پس از وقوف در عرفات (مرحله شناخت) و


مشعر (محل آگاهی و شعور) و منا (سرزمین آرزوها،


رسیدن به عشق) فرا مى رسد، عید رهایى از تعلقات است.


رهایى از هر آنچه غیرخدایى است. در این روز حج گزار،


اسماعیل وجودش را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنیوى


پیدا کرده قربانى مى کند تا سبکبال شود.



یا صاحب الزمان (عج)


توکه یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد


عزت زیاد التماس دعا

شهادت امام محمدباقر(ع) برهمگان تسلیت باد

شهادت امام محمدباقر(ع) برهمه مسلمان جهان شعیه وبازدیدکنندگان گرامی وبلاگ تسلیت باد

نام مبارک امام پنجم محمد بود . لقب آن حضرت باقر یا باقرالعلوم است ،بدین جهت که : دریای دانش را شکافت و اسرار علوم را آشکارا ساخت . القاب دیگری مانند شاکر و صابر و هادی نیز برای آن حضرت ذکر کرده اند که هریک باز گوینده صفتی از صفات آن امام بزرگوار بوده است .
کنیه امام " ابوجعفر " بود . مادرش فاطمه دختر امام حسن مجتبی ( ع ) است . بنابراین نسبت آن حضرت از طرف مادر به سبط اکبر حضرت امام حسن ( ع ) و از سوی پدر به امام حسین ( ع ) می رسید . پدرش حضرت سیدالساجدین ، امام زین العابدین ، علی بن الحسین ( ع ) است .
تولد حضرت باقر ( ع ) در روز جمعه سوم ماه صفر سال 57هجری در مدینه اتفاق افتاد . در واقعه جانگداز کربلا همراه پدر و در کنار جدش حضرت سید الشهداء کودکی بود که به چهارمین بهار زندگیش نزدیک می شد .
دوران امامت امام محمد باقر ( ع ) از سال 95هجری که سال درگذشت امام زین العابدین ( ع ) است آغاز شد و تا سال 114ه . یعنی مدت 19سال و چند ماه ادامه داشته است .
مسموم شدن امام باقر(علیه السلام)
آنچه مسلم است این است که امام باقر( علیه السلام) با طرح مرموز ومخفیانه هشام بن عبدالملک ، مسموم شد وبه شهادت رسید، ولی عامل وچگونگی آن به روشنی مشخص نیست .
بعضی می نویسند: ابراهیم بن ولید بن یزید بن عبدالملک ( پسر برادر زاده هشام) آن حضرت را مسموم کرد





وبعضی می نویسند : زید بن حسن به دستورهشام ، زهر را به زین اسب مالید واسب را به حضور امام باقر( علیه السلام) آورد، واصرار کرد که آن حضرت برآن سوار گردد ، آن حضرت ناگزیر بر آن سوار شد وآن زهر دربدن او اثر کرد ، به گونه ای که رانهایش متورم شد وسه روز به سختی در بستر بیماری افتاد وسرانجام به شهادت رسید .
آن حضرت ساعات آخر عمر خود را با کفنهایی که که باآن احرام بجا آورده بود مشخص نمود
ازکف برفت صبر و نماندش دگر قرار
دین شد تهی زمخزن اسرارکردگار
ازضعف برجبین منیرش عرق نشست
ارکان پنجمین امامت زهم شکست
گاهی زبان به ذکر حق وگه شدی به هوش
ازدل کشیده آه شرربار وشد خموش
امام باقر (علیه السلام) در بستر بیماری
کلینی به سند صحیح اززراره روایت کرده است که گفت روزی از حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) شنیدم که فرمود :
درخواب دیدم که برسرکوهی ایستاده ام ومردم ازهرطرف آن کوه به سوی من بالا می آمدند چون مردم بسیاری دراطراف آن کوه جمع شدند به ناگاه کوه بلند شد ومردم ازهرطرف آن فرو می ریختند ، تا آنکه جماعتی برآن کوه باقی ماندند واین اتفاق پنج مرتبه تکرارشد ، گویا آن حضرت این خواب رابه وفات خود تعبیر فرموده بود ، که بعدازگذشت پنج شب ازاین خواب به رحمت ایزدی پیوستند .
درکافی وبصائر الدَّرجات وسایرکتابهای معتبرروایت کرده اند که حضرت امام صادق(علیه السلام) فرمود :
که پدرم بیماری سختی گرفته بود وبیشتر مردم ازبیماری حضرت ترسیدند واهل بیت آن حضرت را به گریه درآمدند که امام باقر(علیه السلام) فرمود :
من دراین بیماری ازدنیا نخواهم رفت زیرا دو نفر نزد من آمدند وبه من چنین خبردادند پس ازآن بیماری صحت یافت ومدتی وسالم بود .
وبرای من زمین را بشکاف وگود کن زیرا که من فربه هستم ودرزمین مدینه برای من نمی توان لحد ساخت .
علت فرمایش حضرت آن است که زمینهای مدینه سخت بودند به جای آنکه قبر را به اندازه قد متوسط انسان گود کنند ، معمولاً برای قبر درآن زمینها لحد درمی آوردند یعنی حفره ای به اندازه جسد دردیوار قبردرسمت قبله درست می کردند وچون امام صادق(علیه السلام) فربه وچاق بودند ودردیوار قبربه سختی جای می گرفتند ، لذا وصیت کردند که زمین را برای این امر گود نمایند تا ایشان به آسانی وبدون مشکل درقبر شریفشان جای گیرند .
پس گفتم : ای پدر بزرگوار من امروز تورا ازهمه وقت سالم تر می بینم وناراحتی درتو مشاهده نمی کنم حضرت فرمود : آن دونفر که درآن بیماری صحت وسلامت من راخبر دادند دراین بیماری به نزد من آمدند وگفتند : دراین مریضی به عالم آخرت رحلت می نمایی وبه روایت دیگری فرمود :
که ای فرزند ، مگر نشنیدی حضرت علی بن الحسین (علیهما السلام) من را ازپس دیوار ندا کرد که ای محمد بیا وزود باش که ما انتظار تورا می کشیم .
کلینی به سند حسن روایت کرده است که حضرت امام محمد باقر(علیه السلام) هشتصد درهم برای تعزیه وماتم خود وصیت فرمود .
وبه سند موثق ازحضرت امام صادق(علیه السلام) روایت کرده است که پدرم گفت :
ای جعفر ازمال من برای ندبه کنندگان وقف کن که ده سال درمنی درموسم حج برمن ندبه وگریه کنند ورسم ماتم راتجدید نمایند وبرمظلومیت من زاری کنند .
کلینی به سند معتبر نیزروایت کرده است که چون امام محمد باقر(علیه السلام) به جهان باقی رحلت نمود ، حضرت امام صادق(علیه السلام) فرمود : که هرشب درحجره ای که آن حضرت درآن وفات یافته بود ، چراغ می افروختند .
شیخ عباس قمی میگویند : که درتاریخ وفات آن حضرت اختلافست و وفات ایشان درروز دوشنبه هفتم ذیحجه سال صدو چهاردهم به سن پنجاه وهفت سالگی درمدینه مشرفه اتفاق افتاد .
وفات ایشان درایام خلافت هشام بن عبدالملک بود وگفته شده که آن حضرت راابراهیم بن ولید بن عبدالملک بن مروان به زهر شهید کرده وشاید به امر هشام بوده است .
قبر مقدس آن حضرت به اتفاق همگی دربقیع ، کنار قبر پدر وعم بزرگوار خود ، حضرت امام حسن (علیه السلام) قرار دارد .

انواع گیرنده دیجیتال تعداد: 12 محصول

انواع گیرنده دیجیتال تعداد:  12 محصول

انواع گیرنده دیجیتال
کلیه محصولات گیرنده دیجیتال تلویزیون در این قسمت قرار می گیرد

  • گیرنده دیجیتال مارشال HD با کابل HDMI رایگان

    جدیدگیرنده دیجیتال مارشال HD با کابل...

    گیرنده دیجیتال مارشال HD مدل:901 با کابل HDMI رایگان   با گارانتی اصلی شرکت مارشال   با خروجی USB با قابلیت خواندن پسوند MKV,DIVX


  • گیرنده دیجیتال فراسو HD

    جدیدگیرنده دیجیتال فراسو HD مدل:...

    گیرنده دیجیتال فراسو با قابلیت USB و تصویر HD  مدل:fdr212 (با گارانتی تعویض اصلی)


  • گیرنده دیجیتال تلویزیون مارشال کومبو HD

    جدیدگیرنده دیجیتال تلویزیون مارشال...

    گیرنده دیجیتال تلویزیون مارشال کومبو HD با قابلیت پخش DVD و CD و فلش خور با درگاه USB + کابل HDMI رایگان


  • گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر

    جدیدگیرنده دیجیتال لپ تاپ و...

    گیرنده دیجیتال لپ تاپ HDTV DVB-T ( با گارانتی و تحویل پستی رایگان ) بدون نیاز به اینترنت دارای آنتن کوچک قابل حمل ارزان تر از همه جا (حراج واقعی)  


  • گیرنده دیجیتال مینی با کیفیت بالا (ارزان تر از همه جا)

    جدیدگیرنده دیجیتال مینی با کیفیت...

    گیرنده دیجیتال تلویزیون مینی و کوچک برای لپ تاپ و کامپیوتر  Mini Dvb-t ( تصویر با کیفیت عالی با گارانتی تعویض )  بدون نیاز به اینترنت دارای آنتن کوچک قابل حمل ارزان تر از همه جا


  • گیرنده لب

    گیرنده تلویزیون دیجیتال برای لپ...

    گیرنده تلویزیون دیجیتال برای لپ تاپ و کامپیوتر Xvision (با گارانتی 1 ساله مادیران) بدون نیاز به اینترنت این گیرنده از لحاظ کارکرد و امکانات و کیفیت تفاوتی با گیرنده دیجیتال  ندارد و فقط به دلیل مارک معروف تر قیمت بالاتری دارد...


  • گیرنده تلویزیون دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر

    گیرنده تلویزیون دیجیتال لپ تاپ و...

    گیرنده تلویزیون دیجیتال HDTV DVB-T برای لپ تاپ و کامپیوتر (با گارانتی و خرید نقدی = تحویل پستی رایگان) ارزان تر از همه جا   بدون نیاز به اینترنت   ارزان تر از همه جا (حراج واقعی)   کالاهای خود را از وارد کننده واقعی و به قیمت واقعی خریداری کنید...


  • گیرنده مینی

    گیرنده دیجیتال تلویزیون مینی و...

    گیرنده دیجیتال تلویزیون مینی و کوچک برای لپ تاپ و کامپیوتر  Mini Dvb-t ( تصویر HD با کیفیت عالی با گارانتی تعویض ) بدون نیاز به اینترنت مدل های مشابه این کالا در اینترنت حدود 38000 تومان و بالاتر فروخته می شود این مدل دارای تصویر HD می باشد که مدل های مشابه موجود در اینترنت هیچ کدام HD نیستند دارای آنتن کوچک قابل حمل...


  • گیرنده دیجی

    گیرنده دیجیتال برای تلوزیون...

    گیرنده دیجیتال برای تلوزیون Xvision مدل:333 با یک کابل HDMI رایگان (با گارانتی مادیران)


  • گیرنده ایکس ویژن

    گیرنده دیجیتال برای تلوزیون با...

    گیرنده دیجیتال برای تلوزیون (Xvision (FULL HD با گارانتی اصلی مادیران (بدون کابل HDMI رایگان)  


  • گیرنده دیجیتال تلوزیون Denay (با گارانتی)

    گیرنده دیجیتال تلوزیون دنای...

    گیرنده دیجیتال برای تلوزیون Denay (با گارانتی تعویض 60 ماهه)- ارزان تر از همه جا  


  • گیرنده دیجیتال تلویزیون Star Sat Full HD

    گیرنده دیجیتال تلویزیون Star Sat...

    گیرنده دیجیتال تلویزیون STAR SAT FULL HD (با گارانتی تعویض) با یک کابل HDMI رایگان


جدول فرستنده های دیجیتال استانها (افتتاح رسمی-3)


جدول فرستنده های دیجیتال استانها (افتتاح رسمی-3)

(مربوط به افتتاح رسمی فرستنده های دیجیتال بیرجند)

شبکه های رادیویی

شبکه های تلویزیونی

فرکانس
(
MHz)

تاریخ افتتاح رسمی

شهر

ردیف

---

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، شما، قرآن و استانی سبلان (اردبیل)

610

(کوه سنگر)

90/03/17

فرستنده های دیجیتال اردبیل

16

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

546

(بایندر)

90/03/25

فرستنده دیجیتال زنجان

17

رادیو استانی زنجان

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، شبکه استانی اشراق (زنجان)، شما و بازار

626

(بایندر)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

586

(شهید امینی)

90/05/15

فرستنده های دیجیتال ارومیه

18

---

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، استانی آذربایجان غربی (ارومیه)، شما و بازار

634

(شهید امینی)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد، استانی آذربایجان شرقی و برون مرزی مراکز تبریز و اردبیل

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، شما، قرآن و استانی سهند (تبریز)

482

(شیبلی)

90/05/24

فرستنده های دیجیتال تبریز

19

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

626

(عینالی)

استانی آذربایجان شرقی و برون مرزی مراکز تبریز و اردبیل

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، استانی سهند (تبریز)، شما و بازار

674

(عینالی)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

618

(باربند)

90/07/14

فرستنده های دیجیتال همدان

20

استانی همدان

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، استانی همدان، شما و بازار

714

(؟؟؟)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

498

(؟؟؟)

90/08/04

فرستنده های دیجیتال بیرجند

21

استانی خراسان جنوبی (بیرجند)

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، استانی خاوران (بیرجند)، شما و بازار

594

(؟؟؟)

جدول فرستنده های دیجیتال استانها (پخش آزمایشی)

جدول فرستنده های دیجیتال استانها (پخش آزمایشی)

(مربوط به تغییر فرکانس رادیو لرستان در فرستنده های دیجیتال خرم آباد)

شبکه های رادیویی

شبکه های تلویزیونی

فرکانس
(
MHz)

نوع پخش

شهر

ردیف

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد و استانی لرستان

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

498

(خضر)

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال خرم آباد

1

---

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی افلاک (لرستان)، شما، بازار و Press TV

 

546

(خضر)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد و استانی لرستان

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

474

(کمر سیاه)

---

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی افلاک (لرستان)، شما، بازار و Press TV

514

(کمر سیاه)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

474

(مهارلو)

پخش آزمایشی

فرستنده های دیجیتال شیراز

2

رادیو استانی فارس

مستند، استانی فارس (شیراز)، جام جم۱، آی فیلم، بازار، العالم، شما، نمایش و Press TV

522

(مهارلو)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، شما، قرآن

610

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال بجنورد

3

رادیو استانی خراسان شمالی (بجنورد)

آموزش، مستند، استانی اترک (بجنورد)، جام جم۱، آی فیلم، العالم و Press TV

؟؟؟

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

642

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال ساری

4

ایران، جوان، فرهنگ و رادیو استانی گلستان

یک، دو، سه، تهران، خبر و استانی سبز (گلستان)

؟؟؟

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال گرگان

5

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

570

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال شهرکرد

6

رادیو استانی چهار محال و بختیاری

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی جهان بین (شهرکرد)، شما، بازار و Press TV

 

618

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

642

رادیو استانی چهار محال و بختیاری

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی جهان بین (شهرکرد)، شما، بازار، نمایش و Press TV

690

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، استانی سمنان، خبر، آموزش و قرآن

666

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال سمنان

7

جدول فرستنده های دیجیتال استانها- آزمایشی

جدول فرستنده های دیجیتال استانها- آزمایشی


 (مربوط به افتتاح رسمی فرستنده های دیجیتال بیرجند) 

شبکه های رادیویی 

شبکه های تلویزیونی 

فرکانس
(
MHz) 

نوع پخش 

شهر 

ردیف 

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد 

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن 

498 

(خضر) 

پخش آزمایشی 

فرستنده دیجیتال خرم آباد 

1

رادیو استانی لرستان 

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی افلاک (لرستان)، شما، بازار و Press TV 

546 

(خضر) 

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد 

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن 

474 

(کمر سیاه)

رادیو استانی لرستان

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی افلاک (لرستان)، شما، بازار و Press TV

514

(کمر سیاه)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

474

(مهارلو)

پخش آزمایشی

فرستنده های دیجیتال شیراز

2

رادیو استانی فارس

مستند، استانی فارس (شیراز)، جام جم۱، آی فیلم، بازار، العالم، شما، نمایش و Press TV

522

(مهارلو)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، شما، قرآن

610

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال بجنورد

3

رادیو استانی خراسان شمالی (بجنورد)

آموزش، مستند، استانی اترک (بجنورد)، جام جم۱، آی فیلم، العالم و Press TV

؟؟؟

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

642

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال ساری

4

ایران، جوان، فرهنگ و رادیو استانی گلستان

یک، دو، سه، تهران، خبر و استانی سبز (گلستان)

؟؟؟

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال گرگان

5

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

570

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال شهرکرد

6

رادیو استانی چهار محال و بختیاری

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی جهان بین (شهرکرد)، شما، بازار و Press TV

618

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

642

رادیو استانی چهار محال و بختیاری

مستند، آی فیلم، العالم، جام جم۱، استانی جهان بین (شهرکرد)، شما، بازار، نمایش و Press TV

690

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، استانی سمنان، خبر، آموزش و قرآن

666

پخش آزمایشی

فرستنده دیجیتال سمنان

7

جدول فرستنده های دیجیتال استانها 2

جدول فرستنده های دیجیتال استانها 2



(مربوط به اضافه شدن شبکه بازار در فرستنده های دیجیتال اراک، کرمانشاه و کرمان)
 

شبکه های رادیویی 

شبکه های تلویزیونی

فرکانس
(
MHz)

تاریخ افتتاح رسمی

شهر

ردیف

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، شما و قرآن

618

(مارشینان)

89/12/13

فرستنده های دیجیتال اصفهان

9

استانی اصفهان

استانی اصفهان، مستند، شما، آی فیلم، جام جم 1، بازار، العالم و Press TV

698

(؟)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

650

(؟)

سلامت/نوا و استانی اصفهان

استانی اصفهان، مستند، آموزش، آی فیلم، جام جم 1، بازار، العالم و Press TV

634

(خواجو)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

626

(کوه پناه تفرش)

89/12/14

فرستنده های دیجیتال اراک

10

رادیو استانی مرکزی (اراک)

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، استانی آفتاب (اراک)، Press TV، شما و بازار

674

(کوه پناه تفرش)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

594

(کوه مستوفی اراک)

رادیو استانی مرکزی (اراک)

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، استانی آفتاب (اراک)، Press TV، شما و بازار

642

(کوه مستوفی اراک)

---

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، شما، قرآن و استانی خلیج فارس (بندرعباس)

658

(گنو)

89/12/18

فرستنده های دیجیتال بندرعباس

11

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

490

90/01/18

فرستنده های دیجیتال کرمانشاه

12

رادیو استانی کرمانشاه

مستند، جام جم۱، شما، آی فیلم، Press TV، العالم، استانی زاگرس (کرمانشاه) و بازار

538

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

570

90/01/24

فرستنده های دیجیتال زاهدان

13

رادیو استانی زاهدان

استانی هامون (زاهدان)، مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، شما و بازار

546

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

498

(آبیدر)

90/01/31

فرستنده های دیجیتال سنندج

14

رادیو های استانی کردستان (سنندج)، کرمانشاه و ایلام

مستند، جام جم۱، Press TV و شبکه های استانی کردستان (سنندج)، زاگرس (کرمانشاه) و ایلام

690

(آبیدر)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

570

(بردسیر)

90/03/11

فرستنده های دیجیتال کرمان

15

---

قطع شده است.

490

(قلعه اردشیر)

رادیو استانی کرمان

مستند، جام جم۱، آی فیلم، شما، استانی کرمان، العالم، بازار و Press TV

666

(قلعه اردشیر)

جدول فرستنده های دیجیتال استانها 1

جدول فرستنده های دیجیتال استانها 1



(مربوط به اضافه شدن شبکه نمایش در فرستنده های دیجیتال تهران، کرج و یزد)
 

شبکه های رادیویی 

شبکه های تلویزیونی 

فرکانس
(
MHz) 

تاریخ افتتاح رسمی 

شهر 

ردیف 

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد 

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

602(جماران)


514

89/08/01

فرستنده دیجیتال تهران

1

---

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، شما، بازار و نمایش

650(جماران)

562

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

594

(کمرکوه)

89/08/01

فرستنده دیجیتال قم

2

رادیو استانی قم و معارف

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، استانی نور (قم)، شما و بازار

826

(کمرکوه)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

506

(کوهین)

89/08/19

فرستنده دیجیتال قزوین

3

رادیو استانی قزوین

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، استانی قزوین، شما و بازار

554

(کوهین)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

626

(آزادگان)

89/08/20

فرستنده دیجیتال رشت

4

رادیو استانی گیلان

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، استانی باران (رشت)، شما و بازار

674

(آزادگان)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

482

(ثامن الائمه)

89/09/10

فرستنده دیجیتال مشهد

5

رادیو استانی خراسان رضوی (مشهد) و برون مرزی مرکز مشهد

استانی خراسان رضوی (مشهد)، مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، شما و بازار

530

(ثامن الائمه)

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

602

89/10/07

فرستنده دیجیتال کرج

6

---

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، Press TV، شما، بازار و نمایش

586

---

یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن

578

89/10/29

فرستنده دیجیتال یزد

7

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا، اقتصاد و استانی یزد

مستند، جام جم۱، آی فیلم، العالم، استانی تابان (یزد)، Press TV، شما، بازار و نمایش

626

ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد

یک، دو، سه، چهار، خبر، شما، قرآن و استانی بوشهر

570

89/11/27

فرستنده دیجیتال بوشهر

8

پخش آزمایشی شبکه نمایش آغاز شد.

پخش آزمایشی شبکه نمایش آغاز شد.


پخش آزمایشی شبکه تلویزیونی تخصصی فیلم و سریال با نام شبکه نمایـــــــــــــــش آغاز شد. به گزارش خبرنگار ما؛ پخش آزمایشی و تبلیغات شبکه تلویزیونی نمایش از دیروز آغاز شده است. شبکه تلویزیونی نمایش یکی از چند شبکه جدید است که قرار است پخش آنها به زودی به صورت دیجیتال آغاز شود. علاقه مندان به دیدن برنامه های این شبکه باید گیرنده دیجیتال set top box داشته باشند یا تلویزیون آنها باید به تیونر داخلی دیجیتال مجهز باشد. شبکه نمایش به عنوان شانزدهمین شبکه قابل دریافت با گیرنده های دیجیتال بر روی کانال43 قابل دریافت است. پخش فیلم سینمایی و موسیقی فیلم همراه با نماهنگ فیلم ها از برنامه های پخش آزمایشی شبکه تلویزیونی نمایش است. رییس رسانه ملی چندی پیش از راه اندازی چند شبکه تلویزیونی دیجیتال از جمله؛ بازار ، نمایش و ورزش خبر داده بود. پخش رسمی شبکه تلویزیونی نــمـــایــــــش به زودی آغاز می شود.

کامنت امیر حسین از شهر هزارسنگر آمل

کامنت امیر حسین از شهر هزارسنگر آمل


 افتتاح شبکه های سراسری با گیرنده دیجیتال در استان مازندران


سلام

دوستام تونور و رویان تونستن شبکه ها رو دریافت کنن
ولی آیا در آمل هم جواب میده؟
من تو آمل زندگی میکنم میخواستم یکی بخرم ولی خب اگه بخرم و کار نکنه آدم خیلی ضایع میشه
شما اطلاعاتی دارین؟

میشه به ایمیلم پاسخ بدین ممنون میشم



سلام امیرحسین گرامی درحال حاضر شهرهای رویان وحومه-شهر نور-سرخروردفریدونکنار-بابلسرو قائمشهر رصد گردید.لذا با این تفاصیل شهر آمل را هم پوشش می دهد.درصورت تمایل خرید دستگاه گیرنده دیجیتال با من تماس بگیرید.درضمن پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.موفق باشید


شماره های تماس :


09111133638

09351133638

جابجایی فرستنده شبکه استانی مازندران درگیرنده های دیجیتال

سلام دوستان

شبکه استانی مازندران از تیونر دوم به تیونر اول منتقل شده است از (ts2 به ts1)

اطلاعیه سفارش محصولX.VISION

باسلام به دوستان وبازدیدکنندگان گرامی وبلاگ


همینک مطلع شدیم شرکت معتبر مادایران بعلت انبارگردانی سالانه هرگونه تحویل محصول دیجیتال

به کل کشوررا لغو نموده وتا اطلاع ثانوی محصولات دیجیتال X.VISION این شرکت از دست این مدیریت ودیگر همکاران در سراسر کشور خارج شده است به محض از سرگیری سفارش از سوی شرکت بلافاصله در همین وبلاگ اطلاع رسانی می شود.


باتشکر:


مدیریت وبلاگ دیجیتال تبرستان

معرفی ودعوت به همکاری درانجمن علمی وآموزشی جوان

انجمن علمی وآموزشی جوان از شما دوستان وسروران واساتید
 گرامی دعوت بعمل می اورد.


مدیریت انجمن جوان

http://www.a-javan.com/forum.php