وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

آغاز پخش برنامه‌های روتین تلویزیون

آغاز پخش برنامه‌های روتین تلویزیون

با پایان دهه‌ی اول ماه محرم، برنامه‌های عادی شبکه‌های تلویزیونی از سر گرفته میشوند.

به گزارش ایسنا، برنامه «پارک ملت»‌ و «این شب‌ها»ی شبکه اول که در دهه اول محرم، ‌متوقف شده بودند به روال عادی پخش برمی‌گردند؛ بر این اساس، از امشب «پارک ملت» ‌روی آنتن می‌رود و «این شب‌ها» نیز از جمعه‌ شب پخش میشود.

شبکه اول سیما،‌ همچنین با پایان سریال مناسبتی «تا رهایی»، از روز دوشنبه ـ 21 آذر ماه ـ «تا ثریا»‌ را روی آنتن می‌برد. «تا ثریا»‌ آخرین سریال سیروس مقدم به تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که بازیگرانی مثل آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، حسین مهری، ارسلان قاسمی، میرطاهر مظلومی، پوراندخت مهیمن، مریم بوبانی، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، علی صالحی، کامران ملکی، ملیحه نیکجومند، آتیه جاوید، فرحناز منافی ظاهر، نسرین نصرتی، صفا آقاجانی، ترلان پروانه، امیر حمیدزاده، ساغر زینتی، عباس شجاع، عباسعلی محمدی، سعید قره‌خانلو، نیلوفر یمینی، عرفان ابراهیمی، حشمت آرمیده و باران حاجی رضا در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«تا ثریا»‌ درباره زنی میانسال است که در کشاکش زندگی، موفقیت‌ها و شکست‌هایی را متحمل شده و قرار بود در 30 قسمت از شبکه اول پخش شود که به 32 قسمت،‌ افزایش پیدا کرده است.

بنا بر این گزارش ایسنا، شبکه سوم سیما نیز از یکشنبه ـ 20 آذر ماه ـ سریال «خط سوم» ‌را به جای «جاودانگی»‌ پخش می‌کند. این سریال درباره جوانی است که به اشتباه موجب کشته شدن دوستش می‌شود. «خط سوم» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی علی‌اصغر زارعی در هشت قسمت 45 دقیقه‌ای هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه روی آنتن می‌رود.

عمار تفتی، زهرا سعیدی، حسن خمری، رضا خداوکیلی، چنگیز نارویی، توران یاقوتی، فرشته انصاری، حسین پهلوان‌زاده، ندا محسن پور و سهیل سرابندی از بازیگران «خط سوم»‌هستند.

به گزارش ایسنا،‌ پخش آنونس‌های سریال «شیدایی»‌ به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور نیز با عنوان به زودی در شبکه سه سیما آغاز شده است. این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در دست تولید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد