وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

با سه روز پخش در هفته؛ سریال «پنجره» از شنبه هفته آینده

با سه روز پخش در هفته؛ سریال «پنجره» از شنبه هفته آینده روی آنتن شبکه تهران میرود


پخش مجموعه تلویزیونی «پنجره» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی از روز شنبه ۲۶ آذرماه در شبکه تهران آغاز میشود.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «پنجره» به عنوان اولین سریال تلویزیونی قدرت‌الله صلح میرزایی شهریور ماه سال ۸۹ کلید خورد و پس از ۷ ماه، مراحل تولید این سریال به پایان رسید.

بنا بر این گزارش، قرار است مجموعه پنجره با نام قبلی دستان سبز از روز ۲۶ آذرماه با سه شب پخش در روزهای زوج، ساعت ۱۹ روی آنتن برود و تکرار آن نیز روزهای فرد ساعت ۲۳ پخش میشود.

مجموعه تلویزیونی «پنجره» به کارگردانی «قدرت‌الله صلح میرزایی» و تهیه‌کنندگی علی صادق شیرازی در شبکه تهران تولید شده است و به مشکلات و مسائلی که پیش روی افراد نابغه و خانواده‌های آنهاست می‌پردازد.
داستان اصلی این سریال درباره یک نابغه ریاضی است، پویا جوان نخبه و المپیادی که به سبب مسایلی که اتفاق می‌افتد دچار بحران خانوادگی شده و با تاثیر از شخصیت‌های اطراف خود و با کمک خانواده و معلم پرورشی مدرسه و همکلاسی‌های خود در مسیر رسیدن به نقطه اوج المپیاد جهانی با مسائل تلخ و شیرین بسیاری مواجه میشود.

«پنجره» در 26 قسمت 45 دقیقه ای با داستانی از شعله شریعتی ساخته میشود و بازیگرانی نظیر عبدالرضا اکبری، فریبا کوثری، کامران تفتی، فریبا نادری، مریم سلطانی، کاوه خداشناس، سمانه پاکدل، شهنام شهابی، ناصر لقایی،بابک انصاری ،محسن افشانی و ... در آن ایفای نقش میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد