وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

ظهور سلمان رشدی جدید در آفریقا‌

یک زن سومالیایی الاصل با چاپ کتابی سراسر توهین آمیز ، به اسلام و تعالیم اسلامی حمله کرد و عامل عقب ماندگی مسلمان و جوامع اسلامی را دین اسلام برشمرد.

به گزارش آخرین نیوز ایان هرسی علی که مدتی در هلند زندگی می کرده اخیرا به امریکا پناهنده شده و تحت حفاظت شدید به سر می برد در کتاب جدیدش با عنوان البدوی (nomad) به تعالیم اسلام از قران گرفته تا احادیث پیامبر اسلام صل الله علیه والسلم حمله و توهین کرد.

این نویسنده ملحد و منفور با طرح برخی پرسش ها جهت دار و پاسخ های مغرضانه تلاش دارد ضمن زمینی توصیف کردن دین مبین اسلام اهمیت مبانی و اصول دین را رد و نفی کند.الشرق الاوسط درباره وی می نویسد : یک مسیحی زمانی که انتقاداتی درباره دینش می شنود اهمیت نمی دهد اما مسلمان زمانی که انتقادی درباره اسلام می شنود ، براشفته می شوند . این حساسیت افراطی مسلمانان برای چیست؟ وی خود در پاسخ به این پرسش می گوید این امر به سبب تلقین از سوی پدران و معلمان ماست که هر چه در قران امده است درست است و محمد پیامبر معصوم بوده است و باید همیشه به هر قیمتی شده ،از اسلام دفاع کرد . حال آنکه من فکر می کنم ما باید برعکس ان رفتار کنیم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد