وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

دسته‌گل جدید عامل تخریب جبهه پایداری در یک خبرگزاری اصول‌گرا

عملکرد یک عنصر تخریبی علیه جبهه پایداری در خبرگزاری معتبر و اصول‌گرای فارس موجب مخدوش شدن شأن و اعتبار این رسانه در برخی از موارد شده است.

به گزارش رجانیوز، در حالی‌که بدنه‌ی گروه سیاسی این خبرگزاری به جبهه پایداری و مواضع اصولی آن علاقه دارد، یکی از مدیران این رسانه اصرار دارد که خبرگزاری را به محل تسویه حساب با جبهه پایداری تبدیل کند.

این فرد که چندی پیش نیز مطالب کذبی را به دکتر علی اصغر زارعی و جعفر فرجی از اعضای جبهه پایداری منتسب کرده بود، به‌طوری که در نهایت این رسانه با حذف اخبار مزبور و تصحیح آن‌ها، مجبور به عذرخواهی شد، امروز نیز در بخش دوم خبری که از نشست خبری سخنگوی جبهه پایداری منتشر کرد، مدعی شد که در جزوه پاسخ به شبهات علیه جبهه پایداری، شخصیت‌های برجسته تخریب شده‌اند.

در لید خبر منتشر شده از این نشست آمده است: «سخنگوی جبهه پایداری درباره یک بولتن تخریبی که اخیرا با ادعای حامیان جبهه پایداری منتشر شده و در آن شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت الله مهدوی کنی، حسین شریعتمداری و صفار هرندی مورد تخریب قرار گرفته اند،...»

این در حالی است که ادعای وجود تخریب علیه افراد فضاسازی سایت‌های منسوب به آقای قالیباف بود و حتی کسانی که تحت تأثیر این فضاسازی‌ها علیه آنچه که تخریب می‌نامیدند، موضع‌گیری کرده بودند، در پیگیری‌های بعدی مشخص شد که اساساً این جزوه را ندیده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد