وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

سامانه دیجیتال صداوسیمای مهاباد افتتاح شد:


سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز مهاباد با حضور معاون توسعه و فناوری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

 

سامانه دیجیتال صداوسیمای مهاباد افتتاح شد

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، وحید جلال‌زاده صبح امروز با حضور در این مراسم، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: 775 طرح با صرف 86 هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت این ایام در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

جلال‌زاده ادامه داد: طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در این ایام نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر ریالی 30 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بالا رفتن توان علمی کشور افتخار و بزرگی همه جانبه برای آحاد جامعه به همراه دارد، اظهار خردسندی کرد که ایران اسلامی به عنوان کشوری سرافراز و سربلند در عرصه های علمی دنیا می درخشد.

جلال زاده در بخش دیگری از سخنان خود شهرستان مهاباد را زینت شهرهای استان نامید و گفت: به برکت انقلاب جمهوری اسلامی ایران هر روز شاهد اقدامات جدیدی برای استفاده مردم در این شهرستان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در دهه فجر امسال پروژه های مختلفی به ارزش 660 میلیارد ریال به همراه سامانه دیجیتال صداو سیمای مرکز مهاباد ،در مهاباد به بهره برداری می رسد.

عبدالقاسم امان اللهی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز در این جلسه گفت: این رسانه با تولید و پخش برنامه های متنوع و پربار، در مقابله با تبلیغات سوء شبکه های معاند بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: شبکه های معاند به صورت گسترده در تلاش هستند تا مخاطبان این منطقه را به سوی برنامه های خود جذب کنند اما تلاش همکاران این مرکز در تهیه برنامه های فاخر و مناسب، شکست این شبکه ها را به دنبال داشت.

امان اللهی با بیان موفقیت صدا و سیمای مرکز مهاباد در کسب 85 درصدی رضایت مندی مخاطبان در این شهرستان افزود: این مرکز در بخش دوبلاژ و پویا نمایی، از مراکز موفق در کشور به شمار می رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان بومی بخش فنی، این مرکز در طول پنج ماه، برای نخستین بار موفق به طراحی 'پانتوگراف' با کاهش هزینه های نصب آن به میزان یک سوم شده است.

استاندار آذربایجان غربی صبح امروز با استقبال مردم و مسؤولان شهرستان مهاباد وارد این شهرستان شد.

افتتاح مدرسه 15 کلاسه ، افتتاح سالن شهیده مهسا نصیری در دانشگاه پیام نور، افتتاح ورودی مهاباد میاندوآب ، افتتاح سالن ورزش کارگران و کلنگ زنی ورزشگاه 5 هزار نفری گوگ تپه از جمله برنامه های استاندار آذربایجان غربی در سفر به شهرستان مهاباد است.

 

فرستنده های دیجیتال مهاباد (که احتمالاً در ایستگاه کانی شیخان واقع شده اند) تصاویر شانزده شبکه تلویزیونی و یازده شبکه رادیویی را به شرح زیر پخش می کنند:

فرکانس 498 مگاهرتز: شبکه های تلویزیونی یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و قرآن و شبکه های رادیویی ایران، جوان، پیام، فرهنگ، ورزش، قرآن، معارف، تهران، سلامت/نوا و اقتصاد.

فرکانس 546 مگاهرتز: شبکه های تلویزیونی مستند، شما، نمایش، آی فیلم، العالم، بازار، PRESS TV و استانی آذربایجان غربی (ارومیه) به همراه شبکه رادیویی استانی آذربایجان غربی.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد