وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

ویژه برنامه‌های رادیو پیام در ایام نوروز 1391:


شبکه رادیویی پیام ویژه برنامه‌های متنوعی برای ایام نوروز تدارک دیده که اطلاع رسانی مرکز آتش نشانی از طریق این شبکه رادیویی از جمله آن‌هاست.

 

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه‌های رادیو پیام در ایام نوروز

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رادیو پیام امسال هم مانند سال 1390 در ایام نوروز رادیوی ویژه اطلاع رسانی خواهد بود و از نحوه خدمات دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان به هموطنان گرامی اطلاع رسانی می‌کند.

 

محسن رشیدی سرپرست روابط عمومی رادیو پیام در این باره گفت: در ایام نوروز، وضعیت هوا و ترافیک جاده‌های سراسر کشور از طریق رادیو پیام به اطلاع عموم رسانده می شود. همچنین مسافران نوروزی می توانند از طریق رادیو پیام ازخدمات شرکت فرودگاه‌های کشور، شرکت قطارهای مسافربری و اتوبوسرانی با‌خبر شوند.

  وی ادامه داد: اماکن تاریخی، ‌ملی، گردشگری در نقاط مختلف کشور توسط کارشناسان سازمان میراث فرهنگی بیشتر معرفی خواهند شد و موزه های سراسر کشور نیز آمادة ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند. همچنین در ایام نوروز خدمات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، پایگاه‌های جاده‌ای و اورژانس بین جاده‌ای ایستگاه‌های سلامتی، مدیریت راه‌های کشور، آتش‌نشانی و هلال احمر به اطلاع مردم خواهد رسید.

رشیدی با اشاره به اینکه مردم با رادیو پیام می‌توانند از فعالیت‌ها و توصیه‌های بهداشتی،‌ امنیتی و انتظامی وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی مطلع شوند خاطر نشان کرد: از طریق این رسانه توصیه های سازمان محیط زیست کشور به منظور حفظ بهداشت محیط و جلوگیری از تخریب جنگل ها و مراتع به اطلاع هموطنان گرامی خواهد رسید. 

همچنین کارشناسان بیمه، بانک، خدمات خودرویی، تسهیلات درنظرگرفته شده را اطلاع رسانی خواهد کرد و سازمان سینمایی کشور نیز نام فیلم‌های سینمایی را که در سراسر کشور اکران می‌شود اعلام خواهد کرد.

رشیدی از با اعلام آمادگی این رادیو ادامه داد: رادیو پیام آمادگی دارد همه فضاهای دیدنی ،‌ گردشگری ،‌و جاذبه های طبیعی موجود در سازمان‌ها و نهادهای مختلف را برای بازدید گردشگران نوروزی معرفی کند‌.

 ستاد تسهیلات نوروزی و بسیج سلامت نوروزی‌، نظارت بر اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های بین راهی را در دستور کار قرار داده که کارشناسان این حوزه‌ها فعالیت‌ها و توصیه‌های آنان را به اطلاع شنوندگان می‌رساند‌.

 همچنین زائران محترم حرم آستان قدس رضوی، آستان حضرت معصومه (س) و شاهچراغ می‌توانند از نحوه خدمت رسانی در اماکن زیارتی مطلع شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد