وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

"شبکه های تلویزیونی صدا و سیما در رسانه مهر چگونه اند؟:


در حال حاضر 16 شبکه دیجیتال تلویزیونی از طریق ست تاپ باکس های دیجیتال(DVB-T  ) در اختیار مخاطبین محترم شبکه های تلویزیونی سازمان صدا و سیماست که ان شا ء الله به یاری خداوند, اضافه شدن تعداد هشت کانال دیگر , بزودی برای این مجموعه مورد انتظار است یعنی با این احتساب , صدا و سیما به غیر از بیست و چند کانال محلی خود در مراکز استان ها , بیست و چهار کانال دیگر را از تهران برای علاقه مندان برنامه های تلویزیونی پخش می کند که در نوع خود ستودنی است.

 

http://fa.azadnegar.com/files/fa/imagecache/news_image/dsc_4601.jpg

 

اما یرای مشترکین رسانه مهر , علاوه بر کانال های متعدد سیما که در مطالب فوق به آنها اشاره شد , چهار کانال دیگر هم در نظر گرفته شده که از طریق شبکه سروش معاونت رسانه مجازی در اختیار آنها قرار می گیرد , حالا با وجود این همه تعدد شبکه های تلویزیونی اگر به هر کدام تنها یک ساعت را اختصاص دهیم , یک شبانه روز کامل هم برای مرور آنها , کم می باشد.

بقیه در ادامه مطلب

  اما اینکه چه فرقی بین پخش و دریافت برنامه های سیما از طریق مبدل رسانه مهر (مردم همراه رسانه ) با سایر در یافت کننده ها وجود دارد , بر اساس امکانات بیشتری است که به آنها اختصاص داده شده , به این معنا که با امکانات رسانه مهر شما وقت خود را تحت کنترل داشته و بر آن مدیریت می کنید . فرضا اگر در موقعیتی قرار داشتید که نتوانستید برنامه ( فیلم – سریال – خبر – ورزشی و ... ) مورد علاقه خود را مشاهده کنید و اصطلاحا دیدن آنرا از دست دادید , با امکاناتی که بر روی سیستم رسانه مهر تعریف شده , شما میتوانید زمان را به عقب برگردانید و تا 12 ساعت قبل را با اختیار خود , مدیریت کنید و از امکان ماشین زمان (Time Shifting) بر روی شبکه های تلویزیونی بر خوردار شوید .


http://fa.azadnegar.com/files/fa/imagecache/news_image/dsc_4601.jpg


   این قابلیت به مشترکان اجازه می دهد پخش شبکه را متوقف نموده و تا 12 ساعت زمان مربوط به هر شبکه را به عقب بر گردانده و برنامه های گذشته را مشاهده کنید و به راحتی و در کسری از ثانیه شبکه ها را به ساعت , دقیقه و ثانیه انتخاب شده, منتقل کنید . برنامه های قبل از این مدت نیز ( که بیش از 12 ساعت از پخش آنها گذشته است ) در بخش آرشیو برنامه های صدا و سیما , که به مدت یک ماه  در دسترس شما خواهد بود , قابل در یافت و استفاده است و البته امکان ضبط آنها را هم برای شما در نظر گرفته ایم .

   در کنار این امکانات , قابلیت IPG” " ( راهنمای تعاملی برنامه ها ) را نیز قرار داده ایم که با آن امکان نمایش فهرست عناوین برنامه های روز شبکه ها و برنامه های بعدی و قبلی آنها در همان روز را مشاهده خواهید کرد  و از ساعت پخش آنها و یا مدت برنامه ها و مدت گذشته از پخش آنها , در حالیکه در حال پخش هستند مطلع خواهید شد . این امکان همچنین با حرکت بر روی لیست و انتخاب برنامه مورد نظر , دسترسی به اطلاعات برنامه ها , عکس آنها و امکان ارائه نظر در باره آنها را برای مشترک فراهم خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد