وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

"رادیو برای نخستین‌بار سریال پخش میکند:


حمیدرضا افتخاری با اعلام خبر اینکه گروه ورزش و تفریحات رادیو جوان تولید حجم عمده‌ای از برنامه‌های تفریحی نوروز را بر عهده دارد، افزود: در سال جدید با شش ساعت و 30 دقیقه برنامه در خدمت مخاطبان هستیم.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو جوان در گفت‌و‌گو با ایسنا از اتفاق نویی که در شبکه جوان برای نوروز می‌افتد، خبر داد و گفت: تقریبا در رادیو کار سریال انجام نمی‌گیرد؛ گروه ورزش و تفریحات در ایام نوروز یک سریال نمایشی تحت عنوان «جزیره بی‌صدا» پخش خواهد کرد.

وی در ادامه درباره‌ی موضوع این سریال گفت: سریال «جزیره بی‌صدا» که با حال و هوای خود شبکه جوان همراه است، داستان دو دوستی است که به صورت اتفاقی در جزیره‌ی غیرمسکونی گرفتار می‌شوند و اتفاقاتی که در آن می‌افتد موقعیت‌های کمیک و طنزی را ایجاد می‌کند، این سریال شامل 15 قسمت است و از 28 اسفند ماه از ساعت 9 به روی آنتن شبکه جوان می‌رود.

افتخاری درباره‌ی برنامه‌های دیگر گروه ورزش و تفریحات شبکه جوان توضیح داد: «بهار نارنج» عنوان یک جنگ تفریحی است که به مدت سه ساعت عصرها پخش می‌شود، «پاتوق نوروزی» نیز که در ابتدای سال با عنوان «پاتوق شبانه» به روی آنتن می‌رفت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد به پاتوق نوروزی تبدیل شد، در این راستا تصمیم گرفتیم به دلیل احترام به نظر مخاطب، «پاتوق» را در هیچ کدام از مناسبت‌ها حذف نکنیم.

وی همچنین از پخش یک برنامه‌ی تحلیلی در حوزه ورزش خبر داد و گفت: این برنامه به اتفاقاتی که در سال 90 برای ورزش افتاد، می‌پردازد و از طرفی نگاهی هم به سال 91 و برنامه‌های فدراسیون در روزهای مختلف دارد. «محوطه آفساید» که یک طنز ورزشی است و «جنب و جوش» که برنامه‌ای با رویکرد تحرک است برای پخش حال و هوای نوروزی خواهند داشت.

حمیدرضا افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حال و هوای نوروز شاد است و مسؤولیت تهیه برنامه‌های شاد هم بر عهده گروه ورزش و تفریحات است، شبکه تصمیم گرفت تایم عصر را که خانواده‌ها و جوانان در آن بیشتر با رادیو در ارتباطند، در اختیار گروه ورزش و تفریحات بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد