وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

«سپاس» شبکه آموزش در لحظه سال تحویل:


شبکه آموزش با ویژه برنامه سال تحویل به نام «سپاس» با اجرای بیژن بیرنگ و حضور هنرمندان سینما و تلویزیون به خانه‌های مردم می‌آید.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، شبکه آموزش در ایام نوروز 91 با برنامه‌های متنوعی، مهمان خانه‌های مردم خواهد شد که از جمله می‌توان به ویژه برنامه سال تحویل با اجرای بیژن بیرنگ و حضور هنرمندان سینما و تلویزیون اشاره کرد.

ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه آموزش از روز ۲۷ اسفندماه آغاز می‌شود و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ روز ۲۹ اسفند ویژه برنامه پیشواز سال تحویل را با عنوان «پله‌پله تا ملاقات بهار» خواهیم داشت، بعد از آن نیز ویژه برنامه رادیو 7 به مدت 2 ساعت پخش می‌شود.

بنابر این گزارش، روز تحویل سال نیز شبکه آموزش با ویژه برنامه‌ تحویل سال از ساعت 7 صبح با اجرای بیژن بیرنگ و تهیه‌کنندگی مهرام رسام با نام «سپاس» مهمان خانه‌های مردم می‌شود. در این برنامه بهنام صفوی، شهاب رمضانی و کامران عطا به عنوان خواننده در کنار هنرمندانی نظیر مرتضی احمدی، مهرانه مهین ترابی، اصغر شاهوردی صدابردار شناخته شده سینمای ایران، نادیا گلچین، حمید ماهی‌صفت، شاهین فرهت، محمدعلی اینانلو و اکبر اکسیر مهمان این ویژه برنامه خواهند شد.

همچنین دست‌اندرکاران برنامه «سپاس» به خانه محمدعلی کشاورز، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان رفته‌اند و ضمن عیادت از وی، مصاحبه‌ای را با این هنرمند پیشکسوت انجام داده‌اند.

علاوه بر این در ایام نوروز، برنامه‌های نوروز مهربانی، گل‌آموز، زوج برتر، نوروزنامه و صدای پای آب ویژه این ایام روی آنتن شبکه آموزش خواهد رفت.

بنابر این گزارش، همچنین ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو هفت، فینال مسابقات لیگ کشوری مشاعره، مستندهای علمی و هنری، موسیقی، سرگرمی، جنگ شبانگاهی و شکرستان، برنامه پشت صحنه فیلم‌هایی که اختصاص به نمایش پشت صحنه فیلم‌های مطرح خارجی دارد، از جمله دیگر ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه آموزش سیما به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، بازپخش سریال‌های قدیمی نظیر دنیای شیرین دریا، ابوعلی سینا، بازم مدرسه‌ام دیر شد و گل‌های برتر نیز از جمله برنامه‌های دیگر شبکه آموزش است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد