وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

"شبکه آی‌فیلم به مخاطبان فارسی ‌زبان عیدی میدهد:


روابط بین‌الملل شبکه جهانی فیلم و سریال ایران «آی‌فیلم» اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد بینندگان فارسی‌زبان، به زودی شیوه اطلاع‌رسانی این شبکه متحول خواهد شد و زیرنویس‌های آن شبکه در پخش دیجیتال به زبان فارسی اطلاعات لازم را در اختیار بینندگان قرار خواهد داد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، به این ترتیب اطلاعات مربوط به جدول پخش برنامه‌ها، پیام‌های دریافتی از بینندگان، نظرسنجی و معرفی خدمات بخش فارسی وبگاه شامل قسمت‌های ارتباط باما، پخش زنده شبکه از طریق اینترنت، فیلم‌های کوتاه، موسیقی و مشاهده آرشیو در زیرنویس به زبان فارسی درج خواهد شد و البته در پخش از طریق ماهواره همچنان زیرنویس شبکه به زبان عربی خواهد بود.

همچنین تا پایان هفته جاری سه سریال به جدول پخش روزانه شبکه جهانی فیلم و سریال ایران «آی فیلم» اضافه خواهد شد.

سریال عید امسال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تا ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پخش و روز بعد در ساعت های ۰۱:۳۰ و ۰۹:۳۰ دقیقه تکرار خواهد شد.

سریال طنز «بزنگاه» با اصلاحات لازم هر روز از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تا 30 دقیقه بامداد به وقت تهران پخش و روز بعد در ساعت های ۰۷:۳۰ دقیقه و ۱۵:۳۰ دقیقه تکرار خواهد شد.

همچنین سریال «روز حسرت» از ساعت 30 دقیقه تا ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد پخش و در ساعت های ۰۸:۳۰ دقیقه و ۱۶:۳۰ دقیقه تکرار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد