وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

"با افتتاح 5 شبکه دیجیتال از کشورهای غربی پیشی گرفتیم.



به گزارش باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله ضرغامی رییس رسانه ملی ضمن تشکر از مردم شهید پرور تمامی استان ها به خصوص مازندران گفت: خوشحالیم این افتتاحیه ها که کار بزرگی بود صورت گرفت به این دلیل که در کشورهای خارجی این حرکت بسیار محدود است ما با افتتاح شبکه ها توانستیم از آنها پیشی بگیریم من از دکتر طهماسبی معاون استان ها از محمد حسین صوفی معاون صدا، علی دارابی معاونت سیما، تشکر ویژه دارم.

وی افزود: این کار خیر باعث امیدواری خانواده های شهدا و جانبازان و زحمت کشان انقلاب شد و این حرکت، اتفاق مبارکی است.

ضرغامی در ادامه افزود: مجددا مراتب احترام را نسبت به سرکار خانم یزدان خواه، مادر چهار شهید و آقای زیبایی پدر دو شهید، و آقای آزادی خواه جانباز و ایثارگر عزیز کشورمان را دارم.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات مجلس نهم افزود: من از مردم میهنمان به دلیل حضور پررنگشان در انتخابات مجلس نهم تشکر می کنم و سال نو را تبریک می گویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد