وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

شبکه ورزش سیما اولین "پخش زنده" را تجربه کرد (خبر تکمیلی)


در بیست و سوم فروردین ماه ۱۳۹۱ و کمتر از یک ماه بعد از روشن شدن فرستنده شبکه ورزش سیما در تهران، اولین پخش زنده فوتبال از طریق این شبکه انجام شد.

 

شبکه ورزش سیما چهارشنبه شب با پخش مسابقه فوتبال حساس هفته سی ام فوتبال بوندس لیگای آلمان، اولین پخش زنده خود را تجربه کرد. این مسابقه بین تیمهای بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ بود که با گزارش محمد رضا احمدی پخش شد.

 

تجربه اولین پخش زنده در شبکه ورزش سیما

 

متأسفانه در تصاویر پخش شده همانند گزارشهای فوتبال شبکه سه سیما در سالهای اخیر از تصاویر شبکه دیگری استفاده می شد و اندازه تصویر هم همان ۳:۴ بود. ضمن اینکه لوگوی شبکه در محل نامناسبی قرار گرفته و کادر مربوط به نتیجه بازی را پوشانده بود.

 

همچنین روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه ۹۱ دیدار فوتبال بین تیمهای تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران با گزارش مجتبی ساعی (گزارشگر مرکز آذربایجان شرقی) به عنوان اولین پخش زنده مسابقه فوتبال داخلی از شبکه ورزش سیما پخش شد.

 

گفتنی است پخش آزمایشی برنامه های شبکه ورزش سیما از روز بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۹۰ از طریق فرستنده سوم دیجیتال (کانال ۳۴، فرکانس ۵۷۸) در تهران آغاز شده و گفته می شود در اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد ماه ۹۱ همزمان با افتتاح رسمی، این شبکه به فرستنده های سوم در شهرستانها هم اضافه خواهد شد.

شایان ذکر است در حال حاضر شبکه ورزش سیما فقط در تهران و از طریق سیستم دیجیتال قابل دریافت بوده و از طریق ماهواره هم پخش نمی شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد