وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

«رادیو هفت» صبحگاهی تابستان روی آنتن میرود


تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت» با اشاره به سری جدید این برنامه گفت: جای خالی یک برنامه صبحگاهی با انرژی را احساس کردم که از اول تیرماه «رادیو هفت صبح» روی آنتن میرود.

«منصور ضابطیان» تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره تنها برنامه‌ای که نام رادیویی دارد اما ساختاری تلویزیونی آن مخاطب را جذب کرده است، گفت: سری جدید برنامه «رادیو هفت» 23 اردیبهشت‌ماه به مدت 60 دقیقه از ساعت 23 پخش می‌شود. از روز سه‌شنبه تصویربرداری سری جدید آغاز می‌شود.

وی درباره تغییرات سری جدید توضیح داد: احسان عمادی و زهرا الوندی به گروه نویسندگان برنامه اضافه شده است. در سری جدید آیتمی خواهیم داشت که شاعران جوانی که کتاب‌شان منتشر شده است بخش‌هایی از شعرهای‌شان را خواهند خواند.

ضابطیان در ادامه به برنامه «رادیو هفت صبح» اشاره کرد و گفت: احساس کردم جای خالی یک برنامه صبح‌گاهی که انرژی و نشاط را به مخاطب برای آغاز روزی با نشاط  وجود دارد برنامه‌ای طراحی کردیم با عنوان «رادیو هفت صبح» که از ساعت 7 تا 8 صبح از شبکه آموزش پخش خواهد شد. در این برنامه سعی ‌شده به موسیقی توجه خاصی داشته باشیم.

وی در خاتمه به اجرای برنامه صبح‌گاهی رادیو هفت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از مجریان جوان تست می‌گیریم که در نهایت بتوانیم از سه مجری جدید و جوان بهره ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد