وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

فرزاد حسنی در نشست نقد و بررسی"مسیر انحرافی":


فرزاد حسنی" بازیگر مجموعه تلویزیونی "مسیر انحرافی" با اشاره به بداهه‌گویی‌هایش در جهت تسریع ریتم کار گفت:بازیگری من هیچ ارتباطی به اجرای برنامه‌های تلویزیونی ندارد.


 

فرزاد حسنی در نشست نقد و بررسی

 

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران نشست نقد و بررسی سریال"مسیر انحرافی"، با حضور محمدهاشمی اصل تهیه کننده و بازیگرانی چون عزت‌الله مهرآوران،پوریا پورسرخ،مجید واشقانی،فرزاد حسنی و حسین سلطان محمدی عصر امروز در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

                          


هاشمی اصل تهیه کننده،در خصوص لوکیشن‌ "مسیر انحرافی" گفت:برای هر فیلمنامه‌ای باید یک لوکیشن خاصی در نظر گرفته شود و بسیاری از لوکیشن‌های بررسی شده از نظر من تکراری بوده و باعث کاهش مخاطب می‌شد و من سعی کردم فضای مجزایی را طراحی کنم.                                  

                          


وی افزود:می‌توانستم از تمامی جزایر واقعی چون کیش و قشم استفاده کنم،اما تکراری نبودن لوکیشن‌ "مسیر انحرافی" باعث متفاوت شدن آن از دیگر آثار تلویزیونی شد.
هاشمی اصل تصریح کرد:من با سفرم به قشم و کیش و وجود مواضع و مکان‌ها و رستوران‌های موجود نتوانستم این مکان را مناسب با محاسبات خود برای لوکیشن‌ مسیر انحرافی ببینم.
همچنین؛حسین سلطان محمدی منتقد سینما در ادامه گفت:این مجموعه شباهت زیادی به سریال "لاست" و یا بهتر بگویم "ارتفاع پست" داشت و در جایی شباهت به "خانه دوست کجاست"داشت و به هر صورت تمامی این ذهنیات توانست با کمک جلوه‌های ویژه به موفقیت‌ قابل توجهی دست یابد.
وی افزود:"مسیر انحرافی" با یک بحث کمدی توانست مردم را بخنداند و از سوی دیگر سینماگران بتوانند بهتر شخصیت‌ها و موضوع این داستان را محک زنند.
وی ادامه داد:"مسیر انحرافی" صاحب اوج و فرود زیادی بود؛ولی بسیاری از مشکلات جامعه را به خوبی به تصویر بکشاند.

"سلطان محمدی" منتقد افزود:این مجموعه به خوبی توانست با استفاده از بازیگران طنز و غیرطنز قالبی از یک سریال پرمخاطب را عرضه کنند.
همچنین؛عزت‌اله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما،تلویزیون و تئاتر گفت:بازی و تصاویر هنرپیشه‌های این مجموعه باید بودن یا نبودن واقعی لوکیشن را به مخاطب نشان می‌داد؛چون در زندگی واقعی،ما روی خاک راه می‌رویم و در این مجموعه می‌بایست به روی آب راه رفته و توانایی‌های خود را با بهره‌گیری از طبیعت اطرافمان به تصویر می‌کشیدیم.

مهرآوران ادامه داد:نبود فیلمنامه در بسیاری از سکانس‌ها یک اتفاق بود و ما در "مسیر انحرافی" به خوبی ناشناخته‌ها را بیان کردیم.
مهرآوران تصریح کرد:‌بازی در کنار جوانانی چون پورسرخ برایم یک مدرسه بازیگری بود و در کنار این جوانان چیزهای بسیاری آموختم.
همچنین؛پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون افزود:این کار مانند مجموعه‌های دیگر به من معرفی شد و خوشحالم از اینکه در تمام نقش‌هایم به خوبی بدرخشم و تفاوت کلیشه شدن و بازی ماندگار را نشان دهم.
همچنین؛مجید واشقانی بازیگر نقش "نیما" گفت:مثل دیگر دوستانم دعوت به کار شدم و این نقش را پذیرفتم و با حضور پورسرخ و دهقان توانستم این نقش را پرورش دهم.

وی افزود:با تمام مشکلات بازیگران متبحر توانستند با بداهه‌گویی‌ها این مجموعه را به اوج برسانند.
فرزاد حسنی از بازیگران این مجموعه نیز در ادامه اظهار داشت:تمام سعی خود را کردم که فیلمنامه شبیه شخصیت من نباشد و این مسئله ضربه‌ای به مجموعه نزند.
وی ادامه داد:من شاگرد امین تارخ بودم و بداهه‌گویی‌های من با توجه به سابقه‌ام نتوانست به حجم دیالوگ‌ها اضافه کند؛بلکه ریتم را تند‌تر کرد.
حسنی درخصوص شبیه بودن گویندگی و بازیگری اظهار داشت:کتاب‌های بسیار کمی در زمینه بازیگری در ایران نوشته شده و قرار بود در این مجموعه من نقش یک مجری تلویزیون که به آن سوی آبها رفته را بازی کنم.

وی افزود:اجرا و بازیگری من دو مقوله من جدا از هم بود و ربطی به یکدیگر ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد