وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

شبکه تهران برای کودکان سریال میسازد


محبوبه سمیعی زفرقندی از اضافه شدن چند برنامه جدید به باکس برنامه‌های کودک و نوجوان شبکه تهران خبر داد و گفت: ساختار کلی برنامه‌‌‌ها همان ساختار قبلی است و این برنامه‌های جدید هم به آن‌ها اضافه خواهند شد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره‌ی باکس جدید این برنامه‌ها توضیح داد: این مجموعه برنامه‌ها که شامل سریال نمایشی «کارآگاهان جوان»، «نن جون» و مسابقه‌ی زنده تلفنی است، در شورای طرح و برنامه‌ معاونت سیما مصوب شده است و اکنون در مرحله‌ی تحقیق و نگارش است.

وی در ادامه درباره سریال نمایشی «کاراگاهان جوان» توضیح داد: این سریال نمایشی به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا حسینی درباره‌ی شهرک مسکونی است که نوجوانان در آن زندگی می‌کنند،. در این شهرک مسائلی پیش می‌آید که با مسائل و موضوعات زندگی شهروندی در تهران گره خورده است و بچه‌ها با کمک هم و همفکری بزرگترهایشان این مسائل را حل می‌کنند.

سمیعی همچنین درباره‌ی برنامه ترکیبی قصه‌های «نن جون» توضیح داد: این برنامه شامل آیتم های مختلفی است که در آن مادران قصه‌گو توسط شهرداری تهران شناسایی و در جشنواره مادران قصه گو معرفی شده‌اند. در این برنامه قصه‌ها را که مادران تعریف می‌کنند جمع آوری و در دل برنامه جای می‌دهیم، «شهر فرنگ» و «آقای حناچی» از آیتم‌های دیگری هستند که در دل این برنامه‌ جای دارند.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهرانی همچنین از راه‌اندازی یک مسابقه‌ی زنده تلفنی خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه مخاطبان کودک و نوجوان است که طرح آن به شبکه ارائه شده است و به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

زفرقندی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های «بچه ها بیاین تماشا»، «رنگین کمان»، «مثبت من» و «بچه‌های دیروز» شامل برنامه‌هایی بودند که با همان ساختار و محتوای قبلی به روی آنتن می‌روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد