وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

در هفته معلم؛ نخستین رادیو دانشجویی افتتاح شد

در هفته معلم؛ نخستین رادیو دانشجویی افتتاح شد


همزمان با هفته معلم نخستین رادیو دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در اردستان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در این مراسم با بیان اینکه با راه‌اندازی رادیوی دانشجویی در زمان و هزینه برخی از همایش‌ها و سخنرانی‌های دانشجویی صرفه‌جویی می‌شود، اظهار کرد: این رادیو با کمک دانشجویان راه‌اندازی شده و ما آمادگی خود را برای حضور در برنامه‌های این رادیو جهت پاسخ به سوالات دانشجویان اعلام می‌کنیم.

جلیل عمادی با اشاره به اینکه زمان پخش برنامه‌های رادیو قبل از شروع کلاس‌ها و ساعات استراحت دانشجویان است، افزود: با پخش برنامه‌های شاد در ابتدای صبح دانشجویان و استادان با روحیه‌ای بالا و شاداب در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه 25 نفر از دانشجویان این دانشگاه کار اداره این رادیو را برعهده دارند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های رادیو گفت‌وگو با کارشناسان فرهنگی و مذهبی، مدیر گروه دانشکده‌ها، روانشناسان و کارشناسان مذهبی و ... خواهد بود و دانشجویان توسط گزارشگر هم‌زمان می‌توانند سوالات خود را از مدیر و یا کارشناس مربوطه بپرسند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان هزینه راه‌اندازی این رادیو را حدود 40 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم این اقدام موفقیت‌آمیز باشد و در دانشگاه‌های دیگر نیز مراکز رادیویی احداث شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد