وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

سامانه دیجیتال فرستنده تلویزیونی و رادیویی ابوموسی

سامانه دیجیتال فرستنده تلویزیونی و رادیویی ابوموسی، جدیدترین فرستنده رسانه ملی



علی عسگری معاون توسعه و فن آوری صدا و سیما از بهره‌برداری از سامانه دیجیتال فرستنده تلویزیونی و رادیویی در شهرستان ابوموسی خبر داد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، معاون فنی سازمان در گفت‌و‌گویی از جدیدترین فرستنده دیجیتال کشور و برنامه‌های امسال معاونت توسعه و فن آوری سخن گفت.

علی عسگری درباره‌ی پوشش فرستنده ابوموسی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این فرستنده امکان دریافت 16 کانال تلویزیونی و 10 کانال رادیویی دراین جزیره فراهم شده است.

وی در توضیح کم و کیف اقدامات انجام شده برای ارسال و دریافت سیگنال‌های دیجیتال بهتر تأکید کرد: تلاش ما در رساندن سیگنال قوی و مناسب به مردم در کنار اطلاع رسانی در باره نحوه استفاده از گیرنده های دیجیتال است.

معاون توسعه و فن آوری رسانه ملی از تولید گیرنده‌های تک ویژن در صدا وسیما که بهترین کیفیت را در بین گیرنده‌ها دارد خبر داد و گفت: قیمت آن بستگی به کیفیت دارد و بعضی وقتها ارزان‌تر بودن دستگاه‌ها در بازار به دلیل کیفیت پایین آن است و ما در تلاشیم تولیدکنندگان دستگاه‌های گیرنده را هدایت کنیم تا به طور خودکار مشکلات مردم کمتر شود.

علی عسکری در پاسخ به اینکه پوشش کامل دیجیتال کشور چه زمانی محقق می‌شود؟ اظهار کرد: در حال حاضر 60 درصد کشور زیر پوشش قرار دارد و تا یک سال دیگر به پوشش 90 درصدی خواهیم رسید.

وی افتتاح فرستنده ابوموسی را جدید ترین کار این معاونت خواند.

معاون فن آوری سازمان همچنین از اقدامات این معاونت برای بهره مند شدن از نظرهای مردم توسط روابط عمومی سازمان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه در واقع یک کانال مهم رسانه برای دریافت واکنش مردم به پیام‌های رسانه است و برای همه بخش‌های سازمان به ویژه بخش فنی اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: همکاران من در معاونت فنی و بخصوص روابط عمومی فنی به طور مرتب اطلاعات بدست آمده از این سامانه را رصد می کنند برای همین روی سامانه 162 سرمایه گذاری خیلی خوبی کردیم و ما سیستمی در این سامانه برقرار کرده ایم که بطور همزمان 300 نفر می توانند با آن تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد