وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

یوونتوس قهرمان سری آ شد


سرانجام یک فصل تلاش و کوشش شاگردان آنتونیو کونته جواب داد و یوونتوسی ها موفق شدند در هفته ی سی و هفتم رقابت های سری آ باشگاه های ایتالیا با برتری مقابل کالیاری قهرمان شوند.


      بدون شک استرس و حساسیت دیدار مهم ترین نکته در نیمه اول دیدار دو تیم بود و این موضوع را در چهره ی تک تک بازیکنان به وضوح مشاهده می شد، حتی در میان هواداران حاضر در ورزشگاه.


یوونتوسی ها هنوز بازی به شرایط طبیعی خود نرسیده بود که موفق شدند در 6 دقیقه ی بازی با فرار دیدنی میرکو ووچینیچ دروازه کالیاری میزبان را باز کنند و این بهترین شروع برای یووه به شمار می رفت.


بعد از گل همچنان استرس بر بازیکنان یووه حاکم بود و همین موضوع سبب شد تا پاس های اشتباه زیادی در میان یوونتوسی ها رد و بدل شود و بازی کیفیت جالبی نداشته باشد.


پرس و دفاع منطقه ای بازیکنان کالیاری باعث شده بود تا یوونتوسی ها تنها تا نزدیکی محوطه ی جریمه ی حریف پیش روی کنند و بعد از آن با از دست دادن توپ به عقب بازگردند.


در این نیمه لیختشتاینر در برخورد با مهاجم حریف به شدت مصدوم شد و کونته اولین تعویض خود را به اجبار انجام داد تا کاسرس در این دیدار هم فرصت بازی پیدا کند.


در اواخر نیمه ی اول یوونتوسی ها بار دیگر توان واقعی خود را پیدا کرده بودند و موقعیت های مناسبی را توسط په په و کاسرس به دست آوردند اما موفق به افزایش گل های خود در این نیمه نشدند.


نیمه دوم بدون هیچ تغییری در ترکیب دو تیم آغاز شد و در همان ابتدا پیرلو شانس خوبی را برای گلزنی به دست آورد اما ضربه ی وی به بیرون از چارچوب رفت.


در ادامه بازی همان روند کسل کننده ی نیمه اول را به خود گرفت و بازیکنان یووه توانایی ایجاد موقعیت گلزنی بر روی دروازه ی حریف ابی و اناری پوش را نداشتند.


کونته که شرایط بازی را نامناسب می دید دست به تعویض زد و جاکرینی و بوریلو به ترتیب به جای ویدال و متری به بازی آمدند و تنها چند دقیقه از تعویض بوریلو گذشته بود که یووه موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند.


در حالی که که به نظر می رسد بوریلو گل دوم یووه را به ثمر رسانده اما در تصاویر تلویزیونی مشخص شد میکله کانینی مدافع حریف دروازه ی خودی را باز کرده و در طرف مقابل اینتری ها گل سوم خود را وارد دروازه ی میلان کردند.


بعد از گل دوم، یوونتوسی ها سعی در کنترل بازی داشتند و در واقع تمامی حواس بازیکنان یووه به ورزشگاه سن سیرو و جدال دو تیم میلانی بود که اینتری ها پیروز میدان بودند.


در نهایت با سوت داور دیدار بازی دو تیم کالیاری و یوونتوس با برتری 2 - 0 بانوی پیر به پایان رسید و شاگردان آنتونیو کونته در نهایت شایستگی مقام قهرمانی سری آ را به دست اوردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد