وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

ساخت سریال "مرد نقره‌ای" از نیمه گذشت


امیر حسین شریفی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "مرد نقره‌ای" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 50 درصد از ساخت سریال تلویزیونی "مرد نقره‌ای" صورت گرفته است.

 

ساخت سریال


وی ادامه داد: سریال تلویزیونی "مرد نقره‌ای" به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و همچنین صدا و سیما مرکز استان اصفهان تولید می‌شود که این سریال  برای ایام ماه مبارک رمضان ساخته می‌شود و علاوه بر استان اصفهان از یکی از شبکه‌های سراسری تلویزیون نیز پخش می‌شود.


این تهیه کننده تصریح کرد: "مرد نقره‌ای" قصه‌زندگی مرد سرشناسی به نام‌ هادی است که در استان اصفهان زندگی می‌کند و خود را در شورای صنفی فرش فروشان کاندید می‌کند و د و روز قبل از انتخابات توسط فردی ناشناس  در تماس تلفنی از او خواسته می‌شود که از این رقابت صرف نظر کند و او را در ادامه تهدید می‌کند که در دنباله این قصه دانیال پسر او با آگاه شدن از این مسئله به پدر خود شک می‌کند.


در این سریال مناسبتی بازیگرانی چون سعید نیکپور، نیماشاهرخ شاهی، بهاره افشاری، سارا نازپرور و با حضور کامبیز دیرباز به ایفای نقش پرداخته‌اند.


کاظم معصومی کارگردان، محمد افسری مدیر فیلمبرداری، امیر حسین شریفی تهیه کننده و جابر قاسمعلی نویسنده سریال تلویزیونی "مرد نقره‌ای " هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد