وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

وبلاگ آموزشی وتخصصی دیجیتال تبرستان (شمال ایران)

مرجع آنلاین علمی وفرهنگی ایرانیان

راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در سوادکوه


مدیرکل صدا و سیمای مازندران از تقویت پوشش شبکه‌ها و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در سوادکوه خبر داد.


راهکارهای توسعه پوشش شبکه‌های تلویزیونی و راه‌اندازی ایستگاه فرستنده‌های دیجیتال در نشست مشترک مسئولان شهرستان سوادکوه با مدیرکل صدا و سیمای استان بررسی شد.
بهرام حمیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این نشست با اشاره به اینکه از 250 ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی استان 50 ایستگاه در شهرستان سوادکوه مستقر است افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از محل بودجه استانی، تقویت پوشش شبکه‌ها و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در این منطقه امکان‌پذیر است.
بهروز باباجانی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران نیز با اشاره به همکاری و تعامل نزدیک مخابرات و رسانه استانی تصریح کرد: شرکت مخابرات آمادگی دارد زیرساخت‌های لازم برای توسعه پوشش رسانه‌ای در شهرستان سوادکوه را با همکاری دستگاه‌های اجرایی ایجاد کند.
سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نیز با ضروری دانستن توسعه پوشش برنامه‌های صدا و سیما و خواست مردم شهرستان سوادکوه، برای پیگیری و تامین اعتبار لازم قول مساعد داد.
عزیز باقری فرماندار سوادکوه نیز با قدردانی از رسانه استانی برای توجه به این منطقه پیگیری مسئولان استانی برای راه‌اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را خواستار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد